Ik ben op zoek naar mijn in 1960 vertrokken familie.

Mijn familie is op 7-2-1960 aangekomen in Sydney. We zijn het contact met hen verloren.

Hier de lijst van betrokken familie volgens National Archives of Australia.

VAN RIJNSBERGEN Martinus Leonard geboren op 23 februari 1916; Wilhelmina (Ram) geboren op 2 februari 1914; Martina Sophia geboren op 17 mei 1939; Rudolf Leonard geboren op 8 oktober 1940; Wilhelmina Sophia geboren op 17 december 1943; Martina S geboren op 17 mei 1939; Rudolf L geboren op 8 oktober 1940 - Nederlands - reisde per KLM-vlucht onder Nederland Australië Migratieovereenkomst. Mijn oom en tante zijn inmiddels overleden ik zoek dus mijn neef Rudolf en twee nichten Martina en Wilhelmina Sophia.

Verder is mij bekend dat ze gehuwd zijn en kinderen hebben.

Wilhelmina Sophia is gehuwd met Louis Lahei en hun kinderen Erik en Nina.

Rudolf is gehuwd met Carol Turner en hun kinderen Mark, Louise en July.

Martina Sophia is gehuwd met Wade K. Sinclair en hun kinderen Constance, Paul en Linda.

Ik zou graag met één van hen in contact willen komen om de familie band weer aan te halen.

Views: 24

Reply to this

Replies to this discussion

Martinia Sophia (Tinie) Sinclair is in 2015 overleden en Rudolf (Rudi) vorig jaar (https://tributes.stmarysstar.com.au/obituaries/stmarysstar-au/obitu... )  

Ik neem aan dat je je verzoek in het Nederlands hebt geschreven omdat je niet goed Engels schrijft/leest? Als je wilt kunnen we deze conversatie voortzetten via prive berichten op dit forum en ik kan dan zien of ik wat contact mogelijkheden voor je kan vinden. Dat is misschien wel zo netjes omdat het hier om levende personen gaat. Op dit forum kan dat pas wanneer je vrienden bent, dus zal ik je zo even een vriend verzoek sturen.

Met vriendelijke groeten

Sylvia  

Beste Sylvia,

Hartelijk dank voor je snelle reactie, Ik ben geschrokken omtrent het overlijden van mijn neef Rudi en het doet mijn verdriet dat hij heeft moeten lijden van de ziekte Alsheimer. VanTinie Sinclair  d'r overlijden in 2015 wist ik ook niet. Zij was hier (in Nederland) met haar dochter en heb toen vernomen omtrent de familie in Australië. 

Als het mogelijk is zou ik graag contact willen hebben met iemand van de familie. Ik zelf ben 1 jaar jonger dan Rudi.

Hopende een en ander nog te vernemen, dank ik u bij voorbaat.

Met vriendelijke groeten

Herman Ram

RSS

© 2019   Created by National Archives of Australia.   Powered by

Badges  |  Report an issue  |  Terms of Service